Lite inspiration igen...


Bilderna som Per tog på mig och Galishimo gör att jag känner lite inspiration igen. Det är roligt att se hur det går bättre för oss, hur jag slappnar av och följer med allt bättre. Dressyrtränaren från Portugal som jag bara ridit för sporadiskt, men som följt oss från start, peppar mig på facebook, och jag ska rida för honom igen på lördag.  Det är lite skönt att få stöd utifrån, särskilt av en bra tränare. Det jag oroar mig över mest är att Galishimo plötsligt slänger sig från ridhusväggen så jag faller av. Han slängde sig ju från väggen när jag red där senast, men jag höll mig kvar i sadeln. Men under slutet av ridpasset följde han fyrkantsspåret bra. Galishimo har ju lätt för att lära, så det kanske är mycket enklare denna gång. Det är bara att hålla tummarna!




Kommentarer

  1. Det kommer att gå hur bra som helst <3

    SvaraRadera
  2. Allt för dig älskling <3
    Ni kommer rocka brallorna av dressyrtränaren ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det eller så kissar jag på mig. Den som lever får se... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback