Efter avgiftningen

Efter att den värsta huvudvärken nu verkat lägga sig, så känns det faktiskt bättre. Jag ska inte dra för höga växlar men jag tycker att jag sovit lite bättre och känt lite mindre rastlöshet. Jag är ju rätt så känslig för ... för... ja precis absolut allt, så det vore inte konstigt om jag mådde dåligt av att dricka för mycket kaffe.

Jag har just nu inget som helst intresse att återuppta kaffedrickandet i alla fall. Eller tedrickandet heller för den delen. Jag kommer förmodligen att artighetsdricka kaffe eller te om omgivningen förväntar sig det, men inte i övrigt. Sedan kommer jag att fortsätta äta choklad trots att det innehåller mindre mängder koffein. Man behöver inte vara nitisk. Man behöver aldrig vara nitisk när det kommer till choklad.

Kaffe kan förresten urholka kroppens kalcium och vad behövs kalcium till...? Joo att hjälpa kroppen ta till vara på MAGNESIUM som jag förmodligen hade brist av förra året.

Så allt hänger ihop.

Åtminstone om man frågar Google.





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback