Vardagslyx!

Elin och Galishimo

I morgon kommer Elin och fotograferar och peppar! Det känns otroligt lyxigt och roligt att någon tar sig tiden att följa min och Galishimos utveckling. Dessutom är hon alltid positiv och glad. Man får lite energi och motivation om man umgås med någon som fokuserar på framstegen. Hon hjälpte mig att komma igång med galoppträningen i somras vid fyra tillfällen, och sedan har jag haft självförtroende att träna på det själv. Det ska bli jättekul att se om hon känner skillnaden nu när jag tränat honom själv i över en månad, dessutom har hon ju inte heller provat den nya sadeln som jag köpt till honom! Kameran ska definitivt laddas! Vardagslyx kallar jag det!


Vi ses i morgon, Elin! Glöm inte ridkläder och en god portion humor!


*edit... Och så blir hon förstås sjuk och kan inte komma... Eländeeee! *
-

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback