Över tre tusen besökare

Nu har jag gått över tretusen besökare på min blogg de senaste 30 dagarna. Över tre tusen! Shit. Förmodligen står min mamma för hälften, men ändå... Tack alla ni. Att en 32-årig norrländska med ett ordinärt liv, nyseparerad och halvdan sådär... Att jag tydligen är intressant för andra är ganska häftigt. Eller så är det Galishimo som är den stora publikdragaren. Jag vet inte. Jag tittar bara på statistiken och känner mig förvånad. 

Igår bar han mig, i alla fall, Galishimo. Han blir klokare och finare för varje dag. Jag funderar på att följa hans uppfödare på en westerntävling till helgen.  Jag tänkte inte tävla, utan titta lite vad det är för något och om det skulle fungera för mig och Galishimo. Utrustningen har vi ju, i alla fall... Han skulle kanske bli en söt westernponny... Vi får se vad jag tycker... 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet