Nu får alla kommentera!

3271 klick denna månad! Jag börjar bli så nyfiken på vilka som läser, så jag inte kan hålla ihop mig längre. Hoppas verkligen den nya inställningen fungerar!

Du får även kommentera anonymt. Var snälla för guds skull! Jag är en känslig själ. Och Galishimo också. Han är en känslig själ han med. Överhuvudtaget är vi pyttemjuka personligheter och vi bryter ihop för ingenting. Tänk på det! Jag är ju jättedålig på att svara men lovar att bli bättre.

Linda in oss i bomull och klappa oss på axeln. Eller på bogen. Beroende på vem av oss du vill klappa.



Kommentarer

  1. Ja, jag måste väl erkänna att jag står nog för många av dina dryga 3000 klick.. Minst en gång per dag i alla fall! =) Hejar på dig och Galo och roligt att läsa hur ni gör framsteg. Skulle nog inte säga att det är "roligt" att läsa om att du flyttat ifrån din sambo, men jag är övertygad att jag förr eller senare få läsa om när hittar rätt karl för dig!
    Kram Sylvia

    SvaraRadera
  2. Nähä, SYLVIA?! :D Men vad glad jag blir! Vilken överraskning, det hade jag inte väntat mig. Stor kram på dig! :)

    SvaraRadera
  3. Välförtjänt många klick. Jag hittade till din blogg när jag var lite nyfiken på triathlon för några år sedan. Sedan har jag hängt kvar för att du skriver så bra.. och jag tycker om att läsa om dina äventyr med Galishimo fast jag inte ens är det minsta hästintresserad. :)

    SvaraRadera
  4. Vi har ju inte setts och så. Men jag vet var du bor och gillar det du skriver.

    SvaraRadera
  5. Jag läser aldrig den här bloggen minsann!

    SvaraRadera
  6. Lite väl ofta är jag på din blogg och snokar, men det visste du ju redan :)
    Jag tycker också att du skriver riktigt bra!

    SvaraRadera
  7. Fru Direktör, som följt dig sedan tiden på Helgon.se
    :) Och jag måste säga att jag är imponerad över din styrka, även när du är liten och svag. Hejja dig, hejja dig!

    SvaraRadera
  8. Jag är nog skyldig till minst ett klick om dagen, ibland två. ;)

    SvaraRadera
  9. Men tack alla! Alltså Fru direktör du har alltså hängt med lääänge! David har hängt med sedan 2004! Nio år! Skönt att veta att jag inte är ensam i alla fall. Särskilt skönt när jag faktiskt ÄR ensam rent fysiskt... :)

    SvaraRadera
  10. Jag har följt dig i flera år, först på Helgon och nu även här. Jag har samma utbildning som du och liknande erfarenhet av karlar >.<.

    SvaraRadera
  11. jag har ju följt din blogg i flera år.
    Jag tycker att det är så spännande med din blogg, eftersom du så tydligt utvecklas och överkommer rädslor! Dessutom skriver du så roligt.

    Nu är jag socialsekreterare jag
    /tasha/escodobe

    SvaraRadera
  12. Linda Lundgren29 maj 2013 kl. 19:42

    Så roligt att man kan börja kommentera!! :) Jag är ju in titt som tätt och följer dig i både med och motgångar. Ibland ler jag för mig själv när du skrivit något roligt, ibland vill jag skriva några stöttande ord, men mest vill jag kunna säga hur imponerad jag är över det jobb du lägger ner på Galo och det fantastiska resultat det har givit. Han är så fiiin!! :)

    Kram/ Linda

    SvaraRadera
  13. Erkänner att jag fortfarande tittar till din läsvärda blogg emellanåt ,Saknar dina klassiska chins videos :) .

    "Lidingöcoach 2010 Gävle"

    SvaraRadera
  14. Hahaha! Tack coachen! Ska se om jag får in en dörrtrapets i nya bostaden. :)

    Tack alla andra, vad kul att ni hört av er!

    SvaraRadera
  15. Jag känner inte dig överhuvudtaget. Hittade dig på helgon av en slump. Du skriver fantastiskt bra och är en otrolig människa. Jag är helt fast. Du inspirerar och är äkta. Hejja dig!

    SvaraRadera
  16. Hej hopp :)
    Sitter lite i samma båt som dig...har en busig häst som gör att jag måste bearbeta min egen rädsla plus att jag också har nyligen separerat...

    Följer bloggen slaviskt och undrar ständigt vilka framsteg du har gjort :)

    Tänk på att bakslag kommer men det går alltid framåt :-D
    Du är stark och poan är supersnygg...Kramar...

    SvaraRadera
  17. Hej, Eva heter jag och hittade din blogg via bukefalos när den var kopplad till din profil där. Jag känner igen mig i så mycket du skriver och får pepp och stöd här, jag har en häst f- 09 som jag ridit in själv och brottas med rädsla och dåligt självförtroende. Din envishet och ditt sätt och jobba har gett mig hopp när det känns mörkt. Jag fortsätter hänga här. Kram Eva

    SvaraRadera
  18. Och Kattis, mig har du väl koll på :)

    SvaraRadera
  19. Hej alla! Kattis, ja dig har jag koll på!
    Aha, det är lite hästentusiaster som är här också. vad kul! Glöm inte att länka om ni har egna bloggar, skulle vara kul att läsa! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet