Nu lättar det

 


Jag har besökt gymmet ett par gånger tidigare men varit väldigt försiktig i mina ansträngningar. Kroppen orkar inte, energin har blivit lägre för varje övning, och jag har nöjt mig med att vara där och checka av kroppen lite. Berömt mig själv för att jag åtminstone försöker. Men gått hem och känt mig dränerad. Nästan ångrat att jag försökte 

Men idag fungerade det faktiskt mycket bättre. Jag var lite småsliten under konditionsdelen i början, men under styrketräningen efteråt så kändes det riktigt, riktigt bra! Jag fick energi av träningen, njöt av musiken i öronen, och kände att styrkan fanns där!


Jag börjar känna mig som mig själv igen. 

Som jag längtat efter att bara känna mig som mig själv. 

En sån enkel sak. 

Sista passet jag tränade, då kroppen reagerade normalt, var den 8 juli. 

Det tog sin lilla tid. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet