Fylla på stallförrådet

Jag har blivit sämre igen, och igår natt kände jag mig krasslig igen och kunde inte somna förrän 02.00. Men jag är inspirerad att komma igång strax, och har besökt ICA för att fylla på mitt hästförråd med proteinbars igen. Det är svårt att veta vilken nivå jag ska lägga på isoleringen när man mår bra ena dagen och sedan får en dipp då man känner sig dålig i några timmar. Jag hostar åtminstone inte, jag använder handsprit, och jag har jobbat hemifrån.

Proteinbars är superbra att ha i stallskåpet. De håller i flera månader, de är inte tillräckligt goda för att man ska vilja äta det i onödan. Men om man verkligen är hungrig och vill stanna kvar i stallet en stund, så är de perfekta och slinker ned utan problem. De mättar länge också. Jag har inga favoriter så jag köper lite av varje. Det kan vara bra att kunna bjuda stallvänner också om de är trötta.


10 proteinbars är ca 200 kronor. Dyrast var denna Snickers Protein för 25 kronor. Hoppas de levererar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet