Nya inköp!

November månads inköp bestod av två goda ting. Det ena var en riskokare med ångfunktion, vilket jag redan efter några dagar nu insett är en hit. Jag som hatar att laga mat och som alltid vill hitta genvägar blev överlycklig när jag insåg hur enkel denna var. Den fanns på Elon för 400 kronor. Jag har kokat ris, samt ångkokat broccoli och selleri i den! Piece of cake! Fast utan cake.

Det andra mycket eftertraktade inköpet var ett underställ. Jag köpte ett underställ av märket Everest, på Stadium för ca 300 kronor. Den har blivit som ett extra skinn för mig. Jag sover gärna i den också eftersom jag hatar att frysa när jag ska kliva upp på morgonen. Jag måste förmodligen köpa fler underställ. Minst två par till. MINST. Måste ju ha något snyggt underställ under vinteroverallen också när jag rider. Man vet aldrig vem som ser vad jag har under ridoverallen. Akutpersonalen, till exempel.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet