Bra dagar


Galishimo har varit kanonlugn ett par dagar och jag njuter väldigt mycket. Sedan vi kunde galoppera i stora cirklar på fältet så har jag kunnat göra honom trött på ett helt annat sätt och det påverkar ju ridningen otroligt mycket. De senaste två gångerna jag red ned på fältet så skrittade han helt lugnt över parkeringen ut mot fältet, och verkade så loj. Jag blev nästan lite orolig och kortade ned dagens träningspass, så jag inte kör slut på honom. I morgon var det tänkt att vi skulle vila men det kliar i kroppen och jag är sugen på en ensam uteritt, bara jag och han. Jag får så mycket energi och blir så inspirerad, nu när jag kan lita lite mer på honom. Hoppas de här bra dagarna fortsätter, om det är några som förtjänar detta så är det vi!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet