62 kilo!


Sådärja. Nu har jag äntligen tappat fem kilo! Snabbt gick det. För de få läsare som är petiga och som påstår att jag började på 67.0 kg så kan jag säga att jag vägde mer än så när jag vägde mig hos David i september och vägde då 67.8 kg. Sedan började jag dra ned på kosten och köpte en våg den 31 oktober och sedan dess har jag kämpat utan nåd.

"Hur har du egentligen burit dig åt?" frågade en kollega och jag svarade på kortaste ärliga sätt:
"Jag har lidit."


Nu är jag ganska nöjd med vikten. Jag behöver inte gå ned mer. Jag tror faktiskt att jag ska skippa morgonpromenaderna nu och jogga på rullbandet 20 minuter tre dagar i veckan i stället. Det har varit väldigt kämpigt att ha tid och ork med både morgonpromenader, jogging på rullbandet, heltidsjobb och häst. Det blir skönt att plocka bort en aktivitet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet