Inspirerad


Jag tittar på mammas skakiga, och bitvis suddiga film och känner hur inspirationen börjar komma krypande. Jag längtar att komma igång bättre med dressyren igen. Det går ju ändå lite framåt. Framför allt så har jag ju börjat sitta djupare i sadeln och slappnar av bättre. Galishimo störs inte heller av att jag sitter tillbaka ordentligt utan bär sig för det mesta helt okej. Jag har lite korta stigbyglar på filmen men det var efter att mamma ridit honom. Men jag är klart mer avspänd och trygg över att sitta på ryggen med honom. Det var roligt att se.


Under 2017 så kommer jag mig förhoppningsvis iväg på lite fler kurser och vågar åka runt med honom lite mer. Så fort jag tänker på det så pirrar det fjärilar i magen... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet