Slusk-bingo

Just den här helgen har varit tuff och jag har känt mig lite ensam. Självklart har ju jag och Elin tankat energi hos varandra men så himla skönt det hade varit med en pojkvän. Någon som man kunde vända sig till när man behövde. Någon man kände sig trygg med och kände att man dög åt. Någon som kunde acceptera mig för den jag är och tycka om alla sidor, även de mindre perfekta. Och de långa kramarna.

Så jag gick in på en dejtingsite som jag haft öppen en stund. Och fann... tja.. inte en guldgruva direkt. Jag tror jag just fick Slusk-bingo. Slusk-bingo kallar jag det när man redan i översta meddelanderutan ser att det är en slusk som skriver till en. De som redan öppnar upp med en dålig start. Har man tre sådana på raken så har man fått slusk-bingo. Helt logiskt! Och något tragiskt..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback