Den lille grå och tåget

Jag har inte haft inspiration att skriva på ett tag. Allt går lite i samma hjulspår, känns det som. Inget nytt har hänt och allt lullar på ungefär som vanligt.

Men någon okänd tjej som heter Ellinor har skrivit och undrat vad Galishimo har för sig, och då kom jag ju på att det kanske finns folk som faktiskt roas av vanligt vardagslunk. Så den här är till dig Ellinor. Igår var det blött och kallt och jag var lite förkyld så jag gick på promenad efter tågspåret med Galishimo. Han brukar vara väldigt lugn nu när han möter tåg så jag tänkte att jag kunde köra med film och enhandsfattning om longerlinan. Lite sådär för att imponera och visa framstegen och vilken stensäker häst jag har.

Den stensäkra hästen råkade dock vackla en aning i sin stensäkerhet just igår. Men vi stod ganska nära tåget denna gång, och man kan ju faktiskt inte vara bäst jämt... 





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback