Ibland känner jag mig bortskämd...


Igår hängde det ett paket på dörrhandtaget till lägenheten och ett omsorgsfullt skrivet vykort från Mari. Mari och Galishimo har en alldeles speciell kontakt och de brukar verkligen mysa när de ses. Jag har inte träffat henne på över ett år och blev alldeles varm i magen att hon tänkt på mig. Hon har läst en bra bok och beställde samma bok till mig! Som av en händelse så har jag även vin och lösviktsgodis hemma, vilket är ultimat om man vill mysa ned sig och läsa en bra bok en helg. Jag längtar efter att få börja läsa boken!





Ibland känner jag mig väldigt bortskämd...

.




Kommentarer

  1. Fina Galishimo och Katarina! Man blir alldeles tårögd så rar han är!
    Mari

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback