Det kommer att bli bra - med tiden


Redan dag två så känns det bättre att vara på gymet. Från början känner jag mig lite låg, lite pinsam och i dålig form, dessutom glömde jag aktivitetsklockan hemma också, men efter ett tag så kom jag igång. 

Musklerna svarar verkligen jättebra på träningen. Jag ökar vikterna i minst en maskin varje gång. Jag provade 60 kilo på marklyft, som jag annars sällan brukar göra, och det kändes ändå riktigt bra. Ingen smärta i händer och leder. Ingen puls som skenar iväg. Ingen yrsel och inget illamående efteråt. Bara en frisk kropp som orkar jobba. 

Jag fick en känsla av att jag var stark, och att det kommer att bli bättre. Mycket bättre! Bara fortsätta kämpa! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet