Besviken

 Jag har fått tillbaka febern litegrann och känner mig dålig igen. Jag var ju sjukskriven hela förra veckan och att plumsa i ospårad terräng i skogen i snön en hel dag verkade inte riktigt ha varit välgörande för kroppen, så jag vågade inte anmäla mig för fortsatt skallgång. Man får inte vara med om man känner sig dålig. 

Jag är så arg och besviken på mig själv. Det känns som att min skitkropp sviker mig när jag behöver den som mest. Sedan tänker jag att jag kanske inte bara behövs som mest just idag, utan att det kommer en morgondag också. Det kommer en vecka till. Det kommer en månad till. Då jag också kan göra gott. 


Men. 


Skitkropp. 


Skit. 

Kropp. 


Kommentarer

  1. Har du blivit utredd för din ständiga feber? Det låter verkligen inte bra.
    Jag har varit där själv och om du inte har blivit utredd, se till att få bli det ordentligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och de tror att den är relaterad till stress. :) Det är ju bra nyheter för att det kan jag träna mig att påverka. Jag har dock även slutat med gluten för säkerhets skull också.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback