Nu blir det nog svårt att sova!



Jag köpte ju min Ipad Pro i eftermiddags och satte mig genast och försökte leka med den. Det går göra så mycket! Jag är helt såld på programmet. Och jag har lite ont i själen av att fatta ett beslut om så mycket pengar (för mig) och trött i sinnet av att försöka sätta mig in i systemet och börja lära mig. Det går göra jättemycket och det kommer att ta en liten stund att lära sig allt, men i grund och botten verkar alla system enkla och det finns alltid svar på de vanligaste frågorna på Youtube. 


Nu gäller det bara att lyckas varva ned och kunna somna i rimlig tid. Detta var roligt och det känns verkligen som den öppnar nya vägar för mig att vara kreativ igen! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback