Note to self: köp ramar!


Så här såg det ut när jag "övningskörde" med de olika pennorna jag fått i födelsedagspresent. De där kritorna är jag verkligen sugen på. De väcker barndomsminnen.

Så här såg första skissen ut innan jag började bygga på..


Här är den typ färdig, men jag insåg att om jag flyttade min signatur så skulle bilden bli en nästan kvadratisk bild på 20X20 cm, och då har jag ju faktiskt en ram som passar! Det var en sån där "citatspresent" som jag fick i julas och som jag inte kom mig för att sätta upp.


Men detta fina citat fick offras för älgen!


Det är faktiskt roligare om man redan har ramar hemma. Annars blir det bara en tuschteckning i en låda som blir dammig och blekt. År 2017 ska det jag tecknar komma upp på mina väggar, och de ska inte ges bort till andra. Jag har bara en enda egen bild hemma. Allt annat har andra fått och det har känts lite tråkigt, ärligt talat. Jag saknar många av dem. Men nu ska jag inte ge bort något alls.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet