Summering av år 2011



Jag har sålt min bostad i vackra Östhammar.

Jag har sagt upp mig från mitt arbete.

Jag har åkt Vasaloppet på 9 mil, med Per.





Jag har gett bort alla mina möbler till välgörenhet.

Jag har sagt hej då till mina bästa vänner Karin och Runa.







Jag har flyttat 70 mil till Norrland.

Jag har kommit närmare mina släktingar och mina föräldrar.



Jag har skaffat ett nytt arbete.

Jag har blivit sambo med Per.


Jag har fått en tax på köpet, när jag fick Per.



Jag har cyklat Vätternrundan på 30 mil, med Per och Karin.



Jag har skrotat min bil som jag haft i sju år.

Jag har fullständigt tappat min motiviation att träna.

Jag har köpt en alldeles egen häst.


Min gamla terv på 11 år har opererats för cancer och tillfrisknat.



Min mormor har dött.


Jag tror att detta år är det år som jag i särklass gråtit mest. 2011 har flödat i tårar. Det är tur att alla tårar blivit uppvägda av så mycket glädje och kärlek för annars hade jag nog tappat gnistan. Livet är ju förändring men någon jävla måtta får det väl ändå vara. Man måste ju återhämta sig också!
Bara den här grejen att sätta ihop två så starka viljor som mig och Per i en liten tvåa. Att vi lyckats med detta är ganska otroligt. Klarar vi det här så klarar vi det mesta! Mycket kärlek och många långa samtal har det blivit.

Under 2012 vill jag bara komma på fötter igen. Fortsätta bygga en bra bas med Per. Tänka framåt. Rida in min fina häst. Njuta lite mer. Förändra lite mindre.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet