Lite trailträning

Vad härligt med semester! Trots lite mensvärk och lite småfeber som kommit och gått så får jag ändå ut en hel del av dagarna. Igår kontaktade jag veterinär för att planera in Galishimos vaccinationsspruta i tid, de blev ju strängare med vaccinationerna från och med den 1 juni i år och det får inte gå över 365 dagar mellan vaccinationerna. Pappa och Kristina ringde och ville ses, men jag hann i alla fall spola rent Galishimos paddar och lägga dem på tork, innan jag gick vända hemåt med cykeln. Väldigt enkla grejer att rengöra, man spolar bara med vatten.



Idag lade jag upp en trailbana åt Galishimo och han var hur cool som helst med det. Bommarna på marken verkar mindre skrämmande nu, sedan han löshoppar regelbundet. Jag kände honom inte tveka på samma sätt som han brukat.

Här är Galishimos extrema överlevnadsbana:


 En extrem markbom extremt lömskt placerad.


Extrema koner extremt nära varandra i extrema hastigheter. 


Svindlande högt bestigning av torn. 


Livsfarliga dubbelbommar med dödsfälla i mitten 


Mördarpottor (två stycken) som skapar en dödligt snäv port som måste tas i en S-kurva. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet