Superhelg


Jag har haft en superhelg med långa promenader, solariesolande, en bra ljudbok, god mat och en massa annat. Jag har rensat ur garderoben också. Nästan lika bra som att rensa ut själen. På lördagen när det blåste tog jag och Galishimo en "hundpromenad" då han fick gå först och förfäras över saker. Det har kommit en ny barack och grävmaskin till skogen så det var väldigt förfärligt. Vi var eniga om detta.

Gymträningen fungerar bra och löpningen fortsätter göra små framsteg varje gång. Enda smolket i bägaren var att mina sprittans nya löpartights envisas med att glida ned när jag springer. Hur långt de glider ned vet jag inte eftersom att jag börjar dra upp dom efter en stund. Men det känns som att det kan bli ett återkommande problem. Jag tycker jag har en ganska normal kropp. Jag blir lite förvånad när liksom grundfärdigheterna för ett par löparbrallor (att de ska sitta kvar) inte är uppfyllda. Men visst. Jag kan springa och dra upp byxorna samtidigt. Det är inte så att jag saknar simultankapacitet.


Sedan har jag ätit väldigt gott också och unnat mig det mesta. Det är som livet återvänder lite med solen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet