Det går bra nu!


Jag hann fixa lite med Hondan och tvätta upp den utvändigt på lunchen idag. Jag gillar den så mycket och längtar till i morgon bitti då bilen ska få sig en ordentlig dammsugning och lite pyssel invändigt. Snart ska jag flexa ut och rida lillkillen. I helgen ska jag också göra min kvarvarande Skoda mer färdig för försäljning, dammsuga den extra noggrant och lägga in sommardäcken i bagageluckan så den är redo att säljas iväg på studs. På tisdag är det bara ett sista olje- och filterbyte på Skodan, samt byte av en glödlampa, innan jag sätter ut den på annons igen.

Till helgen kommer jag nog att lastträna Galishimo, vilket jag även tänkt göra helgen efter också. Om det går bra i slutet på nästa helg så ska jag börja anmäla mig på någon enklare kurs, för någon tränare som känner till mig, så får vi se hur det går! 

Det går bra nu! Vilken tur att jag sparat pengar så länge, så att jag kan ha det så här nu!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet