Tävlingsdatabasen

Jag kan inte minnas när jag senast var sjuk i fem dagar. FEM DAGAR! Jag har mest vandrat mellan det varma badkaret och sängen. Ibland har jag åkt förbi Galishimo och ibland har jag bett någon titta till honom. Jag har lärt mig beställa hem pizza on line också. Att inse hur lätt det är att beställa pizza on line är nog början på slutet för mitt hälsosamma liv...

Det ingår i kursen att kunna registrera sig själv och sin häst i Tävlingsdatabasen också. Vi fick det som hemläxa. Det känns lite overkligt. Där står han i databasen, visserligen har jag inte löst HANS licens ännu, eller letat fram hans registreringsnummer och annat småpill... Men ändå: Nu finns vi med. Digitalt. I tävlingsdatabasen.


Har vi kommit så långt, alltså?





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback