Självpepp...


Jag känner mig sjuk och orkar inte så mycket efter jobbet nu. Galishimo har två skor för lite. Deppigt känns det. Jag tappar motivation när jag tänker på hur obalanserade passen känns ibland och hur svårt det faktiskt är att rida Galishimo med balans och lugn. Jag försöker peppa mig själv med att titta på videor och de tillfällen det gått som bäst. Det är långt ifrån alltid vi är så här fina... men... det kommer.

Bara jag blir bra snart. Bara jag fortsätter...

Man kanske skulle sluta klä sig som en tomte och finklä sig någon gång... också...

.




Kommentarer

  1. Du skulle kanske träna lite själv, orken "gör något med humöret"

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken Håkan! Svårt att träna när man är sjuk, jobbar heltid, och har häst, bara. Men snart kommer racercykeln fram! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, inget fel på att tomta runt ;-)

    Skynda långsamt, bättre gå långsamt framåt än att fly i full sken bakåt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet