Ny brösta beställd! :)

Nej. Nya bröst är inte beställda. Nog för att mina bröst hänger och slänger mer än vad de gjorde när jag var femton, men de får duga helt enkelt.

Det är Galishimo som har fått låna en "brösta" som man fäster framme vid bogen, jag har två linor dit som jag öglar genom tyglarna för att han inte ska kunna höja huvudet till skyarna. Hans brösta är dock alldeles för stor för honom och hänger en decimeter under magen när den egentligen ska ligga intill hans bröstkorg. Men nu har jag beställt en ny brösta till honom i storlek "ponny". 

Jag har gjort en pedagogisk bild på bröstan i nuläget så ni vet vad jag pratar om.

Galishimo har även en räv bakom örat som viskar sluga dumheter till honom emellanåt. Jag vet inte vad jag ska göra av den räven. Om man kan sälja räven på blocket eller vad man gör.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet