Chins efter 14 dagar

Tålamod. Tålamod. Tålamod. Jag har tränat chins i två veckor nu och första tanken den här helgen var ju att skita i att filma hela spektaklet, eftersom jag inte kunde märka någon som helst skillnad. Alls.

Men. Jo.

Lite skillnad. För två veckor sedan orkade jag nästan just precis två chins. Nu häver jag mig upp bättre och gör ett helhjärtat försök på den tredje. Och jag ser lite stabilare ut. Den lilla förbättringen kanske är en helt normal utveckling under helt normala omständigheter. Det kanske är mitt bristande tålamod som är den största boven? Det här tänker jag ge några veckor till...

(och ursäkta den lite dåliga filmningen. Jag kan ju inte direkt filma en gång till och göra om chinsen när musklerna är trötta efter första försöket... )

Kommentarer

  1. Du klarar ju de 2 snyggt och är bra nära på tredje så nog är det en förbättring. Kämpa på !

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det stämmer när du säger det. Och träningsvärken jag fick idag efter den där övningen kan ju vara ett tecken på att jag blir starkare snart. :)

    SvaraRadera
  3. NICE!!! Ser kanon ut! Snyggare chins än de flesta lyckas åstadkomma!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback