Varför jag inte är bitter

Jag måste bara göra en offentlig tillkännagivelse om att David är en av de största anledningarna till att jag aldrig kan bli bitter på män generellt. Han har alltid varit en fantastisk vän till mig. Från att jag var en rödsvart valpig hårdrockstjej på 22 år fram tills nu. Jag vet inte hur många gånger jag ringt till David och verkligen fulgråtit, de senaste... sex åren? Han är nämligen kanonbra på att trösta och peppa om saker inte går som jag tänkt mig.

Jag har lärt känna hans fru Jenny också och hon är precis likadan. Snäll och omtänksam. De är ett jättevackert par.

När jag tänker på David och Jenny tänker jag på att det är så jag vill ha det i en framtida relation.

Bild från i våras då jag var nyseparerad och laddade batterierna hos David & Jenny. Dom var mitt i en renovering och hade just varit bortresta, Jenny var dessutom gravid i 7 månaden, men de fixade glatt plats åt mig på ett ögonblick. Det var riktigt rart av dem!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet