Sjuuuuk

Jag är så less. Jag orkar bara jobba och ingenting annat. Jag hade nog velat sjukskriva mig och vila ut ordentligt men jag måste avsluta lite rapporter innan jag tar semester om en vecka. Jag får massor av cred och uppskattning för mitt arbete just nu vilket kanske sporrar mig att ta i mer än vad som är bra för mig just nu. Men sedan kan jag andas ut i tre veckor och njuta av min semester.

Jag försökte pressa mig till stallet igår kväll och ge Galishimo lite morötter men bröt ihop och hamnade sittandes på en pall i stallet och storgrät. I dag tar Veronica hand om Galishimo och jag fortsätter vila på fritiden. Och vila. Och vila. Galishimo har ju blivit lite tjockare de här två veckorna och jag oroar mig över någon tjockissjukdom, men nu borde jag bli bättre snart då är det ju bara att rida och ha kul igen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback