Sjuk men glad

Efter att ha haft en skitlång gårdag och en skittråkig sjuka och skittråkiga timmar och ett skitdåligt humör så slutade dagen på bästa sätt. Fallskärmshopparen, vännen och kameramannen Rex som jag till min stora frustration missade på dagen, kom hem till mig och såg The Hobbit hos mig sent på kvällen, efter att han filmat tandemhoppare klart. Jag blev så glad att jag helt kom mig av att gnälla. Jag blev så glad att jag till och med glömde av att jag var en svettig virusfylld blobba som flåsade runt i mjukiskläder. Sedan kom jag på att jag var en svettig virusfylld blobba men då hade han redan kommit in i bostaden. Men det var riktigt snällt. Nu känns det mindre frustrerande att vara jag.


Blev inte så mycket tittande för plötsligt blommade nostalgin i full gång och virusfyllda blobban ville med grötig röst prata gamla tiders hoppning och upplevelser...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback