Fortfarande sjuk

Jag åkte tydligen på en riktig känga. Jag är fortfarande sjuk. Jag orkar arbeta och ge hjärtat i mitt arbete, eftersom det är grymt roligt, spännande och krävande just nu, men jag orkar absolut ingenting mer. I dag var första gången på en vecka jag orkade ta cykeln till jobbet (3 km) och då kände jag mig ändå ganska dålig när jag kom fram.


Fördelen med det hela är att min semester börjar om ungefär tio dagar! Det betyder att jag förmodligen inte blir sjuk på min semester i år. Kroppen borde vara urstädad och fine and dandy när mina lediga dagar kommer. Då ska det ridas och pysslas och jag ska handla nya kläder, och bara mysa på, i tre veckor. Bara att hålla ut! Några dagar till!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback