Detta är återhämtning


 Mamma och Sicko har varit hemma hos mig på söndagen. Att djur betyder så mycket. Jag älskar att ha Sicko hemma hos mig. Han börjar dessutom bli allt mer klok och lätt att hantera. Samtidigt som jag inte känner att jag har råd med någon hund nu så följer jag några kennlar på facebook.

Men än så länge skjuter jag det på framtiden. Ekonomin får fortsätta växa på sig så jag kan vara trygg när jag väl köper något. Läsarsiffrorna på bloggen må dala och jag har inte så mycket spännande att berätta om. Men thats life. Man har perioder då man bygger upp livet och man har perioder då man återhämtar sig. Det här är återhämtningen, innan jag kör på igen!

Kommentarer

  1. Nu är det tomt här, vad gör araben om dagarna?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback