Naturen

Ju äldre jag blir ju mer söker jag mig till naturen. Drömmen är ju att jag tryggt ska ta mig fram med Galishimo, ensam, efter stigar i skogen. Att kunna fotografera naturen, och kanske filma. Jag har tänkt ett tag på att skaffa en "actionkamera" som man kan fästa på hjälmen, de blir billigare och billigare nu...!

En annan sak som jag noterat är att jag sällan drömde något under 2013, det "tunga" året. Det kändes som att hjärnan hade fullt upp att återhämta sig och inte "broderade ihop" några drömmar alls. Nu drömmer jag varje natt. I natt drömde jag bland annat att jag satt hemma i mitt barndomshus med min bror och hur vi satt på golvet och tittade på solreflexer på mattan. Kanske ett gammalt barndomsminne som kom i ny version? 

Solen tar i alla fall upp mycket av mina tankar nu. Och drömmar. Snart kommer den.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet