Gud vad man kan slinta ibland


Jag "råkade" trycka in en beställning till Galishimo i form av en ny grimma och ett nytt grimskaft, från Hööks. Gud vad lätt det gick. Bara några jättelätta klick med pekfingret tog det. Sedan så var det gjort... Å andra sidan hade mamma satt in extrapengar på mig i födelsedagspresent och jag hade inte bränt pengarna ännu, så vi säger att detta blev "presenten" från mamma. Tack mamma!

Jag borde kanske inte slösa pengar i onödan på Lilleman, jag har i väldigt färskt minne hur illa det höll på att gå ekonomiskt när han skadade sig...

men han ÄR ju mattes duktigaste stjärna! Jag tror att han blir JÄTTEFIN med denna grimma... Vi får väl sköta om grimman och putsa till den ibland så den håller sig fräsch.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet