Fortfarande nöjd



Min "medryktare" Mari följde med och fotograferade mig och Galishimo idag. Han gick finare än någonsin. Ingen cirkel i snön blev ett "päron" i formen. Ingen trav blev "okontrollerat springande". Ingen liten räv viskade bakom Galishimos öra, om bus och illvilliga upptåg.

Allt var bara trevligt. Det kan verka tjatigt men jag är fortfarande så stolt. Jag kan fortfarande knappt fatta att han är frisk. Att jag inte är rädd att rida honom. Att allt går bra.

Det är verkligen märkligt att ett så otroligt tufft 2013 lämnat en svallvåg av "nöjdhet" efter sig.

Jag är tacksam varje dag. Det är en skön känsla. Jag tror jag aldrig har haft så starka känslor av tacksamhet förut. Jag är glad för varje gång jag kliver in i min fina etta. Jag är glad för varje gång min pojkvän säger att jag är fin. Jag är glad varje gång jag får rida min häst.

Jag har fortfarande en hel del dåliga dagar, men de går inte jämföra med hur det varit...





.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet