Det är något särskilt med bilder

Sedan jag separerade har jag fotograferat. Massor. Det är  något särskilt med att ta bilder. Det är rogivande. Det väcker känslor hos mig. Bra känslor. Som att världen är en vacker plats, när allt kommer till kritan. Jag kan helt fastna i bilderna och den där skönheten som finns här. I vardagen.

En vän och hennes unghäst, som är ett år yngre än Galishimo. Trots att hon är hög-gravid så hanterar hon tryggt hästen i alla lägen. Det gör mig glad.

 
Mammas hundvalp Keppejaurlandets Kira.
 
 
...och en hel drös duktiga ryttare och deras vackra hästar och ponnier.
Jag kan inte stirra mig mätt på dem, ibland...
 










Kommentarer

  1. Jag blir alldeles varm i magen av avundsjuka/längtan/lycka när jag ser alla vackra hästar och ryttare. Vill också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback