64 kilo

Och här borta fortsätter vikten rulla av. Jag har ett magiskt trick förutom "röra på sig mer och äta mindre" och det är "ha inget jävla liv i övrigt". Det sistnämnda är en förträfflig hemlighet som ska bevaras hos mina bloggläsare. Jag rör på mig, jobbar, hästar och sover. Jag chattar inte efter klockan 21.00 vilket gör att jag tappar kontakten med typ.. alla i hela världen.

Fördelen med det hela är att jag sover väldigt bra. Jag somnar väldigt snabbt och sover väldigt djupt. Jag känner mig ganska utvilad när klockan ringer vid fem för promenaden innan frukost. En annan fördel är ju att det också syns på vågen. Om jag i framtiden skulle skaffa mig "ett jävla liv i övrigt" så ser jag kanske fräschare ut nästa gång jag drar ner mig i dekadens och ätande. 

Precis som livet ska vara! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback