Sjuk igen

Jag är fortfarande sjuk, eller om jag nu hann bli frisk däremellan. Galishimo är fortfarande en aning halt men det har blivit mycket bättre, men nu är även terven halt. På samma ben som Galishimo, dessutom. Hon får vila hon med. Vila och ligga i soffan. Sveriges dyraste hundbädd är den kompletta soffan som vi nygen inhandlat. Nåja. Hon är gammal. Hon får förmåner.



Jag hostar och jag har fått feber. Halsmandlarna är svullna. Jag snorar och harklar mig. Jag har en inflammerad visdomstand också. Och jag börjar bli less.

Jag undrar om jag ska kontakta en vårdcentral för att jag känner mig sjuk fortfarande eller om jag ska kontakta en tandläkare för att göra något åt den inflammerade visdomstanden.

Trött är jag i alla fall. Jag har inte alls lust att ringa runt och styra upp saker. Jag vill sova riktigt djupt riktigt länge och vakna pigg.

Har jag nämnt att det för övrigt är jättesynd om mig?

 
Jag saknar tjockisarna på lösdriften...
 
 
.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback