Fortfarande sjuuuuk

Jag försökte jobba igår men det resulterade bara till att jag sabbade stämbanden. Så det är lika bra att vara hemma idag och bli friskare. I morgon ska jag föreläsa på stadshuset (jobbrelaterat). Jag älskar verkligen att föreläsa och kommer att ge allt jag har. Med eller utan stämband. Ska försöka låta bli att nysa i micken. Jag ser framför mig hur nysningen orsakar rundgång i högtalarna och alla åhörare får tinitus samtidigt som jag står där i strålkastarljuset med en glittrande, rinnande snorsträng. Om inte annat så skulle det vara väldigt underhållande. Nästan artistiskt... Som en rockkonsert. Fast utan rock. Och utan konsert. Eller hur det nu var.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback