Inte bara proffs blir sponstrade

Jag kan inte promenera mer än en halvtimme åt gången, innan jag blir helt slut. Jag försökte verkligen följa med Micke till Stockholm Triathlon i helgen men kroppen orkar inte, vill inte. Så det blev att vända på klacken och åka hem igen, för mig. Jag blev besviken. För ett år sedan hade jag varit på fem triathlonlopp, gjort största delen av en halv klassiker, vandrat en vecka i Siljan OCH byggt, spacklat, och målat insidan på något som slutligen blev en jättefin gäststuga. Den här sommaren har jag knappt gjort någonting, och trots att mina ambitioner är höga så har det blåst motvind med sjukdomar, separationer, flytt och nu då borrelia.

Men uppenbarligen blir inte bara proffs sponstrade.

Lactlab som analyserat min träning och mina träningsresultat har gett mig ett väldigt generöst erbjudande för att jag fortsätter min träning. Jag ska få en kostnadsfri extraknuff när jag kommit på fötter och blivit frisk igen. Det kändes helt oväntat.

Löjligt oväntat.

Hela min dag är faktiskt gjord.

Hela min dag!


.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet