Bättre

Akuten igår. Blodprov och grejer. Jag har en teori om att om jag gör friskt motstånd mot ryggmärgsprov så är jag inte tillräckligt sjuk för att behöva ta ryggmärgsprov. Det säger ju sig självt. Faktiskt.

Men det är min femte antibiotikadag mot borrelia. Lite piggare är jag. Kanske. I går var jag helt slut och stammade som en idiot. Idag är det nog bättre. Jag är helt less på att vara själv och har sovit hos exet. Han är ju typ den enda jag känner på orten så jag har inget val än att vackert be om hjälp.
"Du måste väcka mig om du behöver hjälp för jag kan inte hjälpa dig när jag sover." konstaterade han oroligt. Jag ser att han tycker det är svårt att se mig dålig.

Jag känner mig faktiskt bättre. Mycket bättre. Tror jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet