Sömn

I helgen har jag sovit. Massor. Jag som inte brukar dra mig på morgonen har småslumrat hela helgen. Slumrat efter lunchen. Slumrat efter middagen. Jag har pysslat med lägenheten, joggat lite, beklagat mig över livets orättvisor, samt sovit ännu mer. Jag har lagad duschen som inte fungerat och bytt ut munstycket. Jag har tappat upp flera bubbelbad åt mig själv och legat med skum upp till näsan och beskådat mina lite kantstötta löparfötter.

Jag ville lägga mig på golvet och gråta över att han lämnat mig men när jag väl kom mig för att göra detta så kände jag mig bara löjlig.

Kommentarer

  1. Jag tycker att det låter som om du har en ganska bra helg, med tanke på omständigheterna. Sömn och varma bad helar själen!

    SvaraRadera
  2. Tack Denize! Du är klok, du... :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback