Min tur, nu?


Är saker på väg att gå min väg? Det skulle vara trevligt. Äntligen. I övermorgon har jag varit frisk i tre veckor. Det är en av de längsta perioderna jag varit helt frisk sedan november. Det är bra. Det är riktigt coolt. Känns kanonskönt!

Sedan löpningen... det är Stockholm Marathon på lördag. Trots alla sanslösa omständigheter med byte av jobb, flytt, sjukdom, ny sambo snabbt åtföljd av ny separation så... jag försöker räkna ihop det men det verkar som om jag löpt ungefär 46 mil sedan nyår.

46 mil är ju rätt så mycket. Faktiskt. Det är inte knasigt alls. Utifrån omständigheterna är det ju kanonbra.

Sedan har jag lagt ned 20 timmar på annan träning. Styrketräning och cykling, företrädesvis.

Det är inte heller dumt.

Jag har inte ont någonstans heller. Inget knä värker. Ingen sena krånglar. Ingen mage bråkar.

Saker kanske är på väg att gå min väg?



.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback