Vart vi befinner oss just nu

Jag gjorde ett litet klipp till min tränare där jag beskrev vad jag och Ares gjort sedan förra kurstillfället. Det går ju att lägga mer energi i ett sådant klipp, och det hade ju varit bra om jag gjorde alla övningar rätt. Vilket jag inte gjorde. Men så är ju livet. Jag jobbar heltid. Jag hinner inte reflektera och göra allt perfekt. Men jag kan ändå må bra av coaching och lite återkoppling. Sedan är jag faktiskt otroligt nöjd med hur långt jag har kommit med Ares. För ett år sedan fick jag inte ens bett på honom, promenaderna var av varierande kvalitet, och idag rider jag runt på honom när det snöar och nästan stormar. 

Så i går fick min tränare klippet och i kväll så får jag återkoppling på vad jag kan träna vidare med. Det blir jättespännande. Jag tänkte att även ni tappra krigare som följer bloggen fortfarande, kan ju också få se klippet. Så här kommer det! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet