Puss och kram!


I morse var det kurs med Galishimo igen, och det kändes roligt och inspirerande, och svårt... Mamma var med och filmade och peppade. Och fnissade. Hon var min medfnissare på kursen. När övningarna blir för svåra så börjar jag skratta och fumla och Galishimo märker direkt när jag börjar fumla och då börjar han stirra och spänna sig, och då börjar jag skratta ännu mer. Det blir lite ofokuserat emellanåt. Han sköter sig i alla fall strålande nu. Han är fokuserad och trevlig. Så länge jag styr honom och inte bryter ihop över annat.

Sedan så kan han ju både pussas och kramas numera. Lite för brutalt både med pussandet och kramandet, men det finslipar vi nog..



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet