Många år med David

I går var jag i Stockholm och passade på att träffa David. Vi har varit vänner ett par år nu. David är vännen som alltid gör sådana här grejer när man är deppad (ja, mamma, detta är en klickbar länk).

Det känns alltid speciellt när vi ses efter att det gått en stund, och ändå känns allt väldigt roligt och avspänt. Jag började leta gamla bilder från oss och fann den här bilden från år 2007. Vi besökte hälsomässan tillsammans och jag hade köpt ett gosedjur till hans äldsta son, som nu är nio år. Gosedjuret finns kvar och när den nu ganska stora pojken undrade vem den här Katarina var som David skulle träffa, så sa han att det var hon som gav honom det lilla gosedjuret, och fick en förkylning tillbaka från honom. Det är lite svårt att föreställa sig.


Sedan hade jag ju en träningsperiod och sprang Stockholm maraton år 2009, då tog Jenny den här bilden på mig och David, också. På den tiden var jag lite mer vältränad..


Och i går så tramsade vi runt igen och lekte med selfies. Vi blir inte bara äldre David, vi blir även gladare... :)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet