Slutresultatet - sängplatsen i ettan!


Puh! Jag är helt färdig! Precis så här ser min etta ut nu! Till min stora förtjusning! Tavlan jag målade i början på semestern är ännu inte torr och släppte ifrån sig färg när jag satte upp den på hyllan, vilket fick mig att le fånigt; Allt är så fräscht! Tavlan passar så bra också, trots att jag inte hade en färdig bild av detta för en vecka sedan när jag målade den.

Nattduksborden är färdigmonterade och är näst intill perfekt ihopmonterade, jag fixade det! Hyllan fick jag hjälp med och blev uppsatt igår kväll. Allt blev precis så bra som jag hoppats på!

En liten favorit är kudden med stränga gula fågelögon, vars färg går ihop med väggfärgen. De poppar fram och är lite annorlunda, så det blev perfekt att jag köpte den! Nu ska jag bara slappa en stund och återhämta mig från projektet. Det här är hittills den bästa semestern jag haft på flera år!

Så här såg ju rummet ut för en vecka sedan...


...och jag kommer aldrig att glömma att jag sov i två månader på en luftmadrass, 
för tre år sedan,
 när jag flyttade hit. 
Då var tiderna hårda. 

Men det blev bättre! Det blev så mycket bättre!


.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback