Renoverat hallen!




Även denna vecka har jag renoverat på kvällarna. När sambon kom hem så var väggarna vitmålade och hallmöblerna utbytta. Själv har jag fått någon form av mentalt sammanbrott. Att jobba heltid, renovera och pyssla med hästen kräver ett ganska tight schema. Att träna har inte varit att tänka på. Hallen krävde ett hysteriskt pillande med uttag, lister och alla sex dörrar med tillhörande kanter och elände Tur att sambons föräldrar tagit hand om hundarna.

Nu tänker jag vila ett tag. Enligt sambon är det bättre med en glad tjej i handen än en utmattad i hallen. Men efter jag har vilat så kör jag vidare...



Jag planerar piffa till det lite mer, med lite färgglada detaljer. Som färgglada galgar till hatthyllan.



 Här kan vi lägga posten i stället för på köksbordet...



Jag köpte en färgglad matta



Sambon har haft en fin tavla på Varelsen och nu fick den en hedersplats i hallen.



Varelsen i egen hög person... hund.



Terven trivdes i hallen.




Slutresultat!



.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback