God morgon!

Idag är det en fantastisk lördagmorgon. Solen har skinit in genom dammiga fönster och himlen lyser blå redan klockan åtta på morgonen. Isen blänker vit och glänsande från gårdagens töväder som frysit till is under natten. Luften är frisk och fyller mig med energi. Jag ligger kvar i min renbäddade säng en bra stund innan jag sträcker på min vackra kropp och sätter mig framför tv:n med en ostmacka och en kopp Thé. Mitt fina hår faller mjukt över mina axlar och jag njuter av tystnaden. Jag trär på mig min mysiga one-piece och strosar runt i godan ro i min mysiga tvåa, och jag funderar inspirerat över vilka äventyr som kan komma idag.

Då råkarjag, som av en händelse, gå förbi spegeln. Och ser detta.



Jag satte fast bilden på kylskåpet tillsammans med hjälp av en kylskåpsmanget där det stod:

"Livet mäts inte i de andetag vi tar, utan i de ögonblick som får oss att tappa andan."

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback