Fem veckors bootcamp

Supermannen åkter iväg i fem veckor på utbildning för sitt nya coola arbete. Han kommer hem på helgerna. Nu har jag äntligen chansen att göra en uppryckning och återgå till mina gamla rutiner! Jag har gnällt över allt chips, allt godis och hemmamyset, men nu är det min tur att glänsa. Jag tror att jag kan gå ned i vikt och bli bättre på löpning och styrketräning under dessa fem veckor.

Fem-veckors-målen
Min nuvarande vikt är 65,9 kg och jag tror jag kan gå ned till 63 kg på fem veckor.
Jag joggar också 4 km på halvtimmen och jag tror att jag lugnt kommer att hinna passera 5 km på en halvtimme på fem veckor. Sedan ska jag chansa lite och hoppas på att jag kan komma upp i två chins. Som läget är nu så kan jag inte göra en enda chin.

Den 22 april 2012 väger jag alltså 63 kg, joggar 5 km på 30 minuter och klarar två chins. Det skulle vara en bra grund inför sommarträningen. Det skulle vara coolt. Det skulle vara mycket coolt.

Nu ska jag gå tills tallet och pussa på Galos mule. Vi är anmälda på en tömkörningskurs om två veckor men försöker att ta det piano en stund.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback