Tre gåvor

Jag har fått ett par gåvor på sista tiden som är värda att nämna. Den första gåvan är en helårsprenumenation på Runners World som jag vann eftersom jag skrivit en käck text om varför jag tränade. Så nu har jag Runners World i brevlådan en gång i månaden, som pris. Synd bara att jag ironiskt nog inte tränar längre...Nåja. Jag kommer nog igång igen.



Den andra gåvan var en present från Per och en one piece! Enligt Per hade expediten i affären mumlat något om att detta plagg var avsett för UNGDOMAR och Per kände sig lätt förolämpad. Som om vi över 30 inte skulle vara ungdomar. Det var då det fräckaste. Men nu är den här och jag älskar min svarta, lurviga one piece. Nu går jag omkring och myser på kvällarna och känner mig som en teletubbie. Jag har även lovprisat min underbara sambo för att han börjat bli en fena på att luska ut vad som gör mig lycklig.



Den tredje gåvan fick jag också från Per och det var ett otroligt fint ridplagg från Montain Horse. Jag känner mig jättefin i den och har gått omkring och känt mig lyxig hela helgen i stallet. Tusen tack till Per som skämt bort mig så mycket i helgen. Det är på grund av att vi varit ihop i ett år som jag har fått dessa kläder av Per och vi har även ätit ute på en lite finare restaurang, druckit vin och lyxat till det lite extra. Jag har faktiskt öppnat plånboken jag med och gett Per en rakapparat, som han pratat om en stund... Så i helgen har vi alla varit nöjda, och lite finare än tidigare...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback